Real Time Analytics

Livet På En Kant

Träning med Simon idag

Publicerad 2015-05-26 09:14:50 i Hästarna, Simon,

Idag blir det träning med Simon. Det kommer mest att vara träning av Simon och så lite som möjligt av mig. Nu var det länge sedan jag var så här sjuk. Idag har jag iaf ingen feber och rösten har jag fått tillbaka lite, men lungorna känns som de ska sprängas. Jag hostar liksom sönder dem. 

För Simons del blir det träning. Kommer ni ihåg att jag skulle ringa en expert? En av de kommer hit nu iaf. Dyraste träningen någonsin, men jag pratade med en annan som anlitat samma och han sa att det var värt pengarna och att man får träna själv hemma och sedan kommer tränaren tillbaka, för dem blev 3-4 månader efter, men för mig blir det nog närmre inpå. 

Nu måste jag iaf åka så jag hinner. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Livet På En Kant

Bloggen handlar om mina sjuka idéer och konstiga tankar. Min fritid avhandlar jag med mina hästar och Vson. Ibland gästbloggar Vson. Jag är inte normal, men det är bara att läsa några inlägg så har du snart fattat konceptet.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela