Real Time Analytics

Livet På En Kant

Sjuk, men la ut lite annonser på hästsaker istället

Publicerad 2015-05-24 13:12:58 i Ante, webshoppen,

Det här var ju lite ruttet. Jag som alltid är frisk, men det är typiskt. Idag har jag nästan tappat hela rösten. Det är jättejobbigt och jag har ont i halsen. Det beror säkert på att jag var dålig tidigare i veckan och sedan knappt kunde äta på några dagar. 
 
Jag ägnade mig iaf åt att lägga ut lite annonser på saker som är på väg in. Det går ju bättre än bäst. Sist jag visade vad jag beställt hem tror jag att jag glömde de här.
 
 
Visst är de väl snygga?
Jag som inte är någon rosa-fantast är sugen på de mörkrosa. Jag tror Antes gråa färg skulle vara fin till de.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Livet På En Kant

Bloggen handlar om mina sjuka idéer och konstiga tankar. Min fritid avhandlar jag med mina hästar och Vson. Ibland gästbloggar Vson. Jag är inte normal, men det är bara att läsa några inlägg så har du snart fattat konceptet.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela