Real Time Analytics

Livet På En Kant

Känner mig som ett lik

Publicerad 2015-05-03 08:29:18 i Vanlig vardag,

Jag känner mig faktiskt riktigt mör och som ett lik idag. Jag är inne på timme 60+ att jobba den här veckan. Lägg till att jag bara jobbade 1:40 i måndags då jag åkte på utbildning efter det. Arbetsveckan började tisdageftermiddag istället. Jag har alltså seriöst gjort 60h+ på ca 5 dagar. Jaja, nu är det iaf slut på de timmarna. Det blir bara 6h ikväll. 

Innan det blir det heldag i stallet. Sköööööönt!!!!! Efter det har jag laddat och är redo för en ny vecka. Jag inleder med lyxfrukost nu på morgonen. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Livet På En Kant

Bloggen handlar om mina sjuka idéer och konstiga tankar. Min fritid avhandlar jag med mina hästar och Vson. Ibland gästbloggar Vson. Jag är inte normal, men det är bara att läsa några inlägg så har du snart fattat konceptet.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela