Real Time Analytics

Livet På En Kant

Imponerande människa!

Publicerad 2015-05-14 23:18:18 i Målmedvetenhet, Tankar om att ha Livet På En Kant,

Alltså jag är mållös. En person har stigit så i mina ögon. I just love it! Det finns nog inget som imponerar så mycket på mig som människor som vågar göra det andra knappt vågar prata om. När man sedan gör det för egen vinning och något man drömt. Ja, lätt tio guldstjärnor utan att blinka. 

Ibland önskar jag att jag kunde skriva ALLT, precis allt. Fatta hur roligt ni skulle ha som läser. Jag har gjort massor den senaste tiden, jättemycket massor. Tyvärr sådana saker som kanske, eller jag vet, passerat gränsen för vad andra tycker är ok, men jag skulle aldrig för mitt liv skriva ut det här på bloggen. Vi kan väl säga som så att vändan nere hos djävulen innan jag får åka vidare till himlen har förlängts. Shit happends! You only live once! Jag har också gjort ett antal saker för egen vinning och jag skäms inte ens. Jag bara kör! Bära eller brista, segra eller dö, kalla det vad du vill. Jag har ett mål. Jag ska dit. Står något i vägen, flytta på skiten, eller kör över det. 

Jag är fortfarande imponerad av människan jag inledde att skriva inlägget om. Alltså herregud om jag hade det modet. Jag har en bit att vandra. Livet kändes som på botten tidigare. Nu är jag lycklig och har fått lite hopp igen. I natt kommer jag att sova gott. Njuta av att jag inte helt behöver ge upp mänskligheten. Jag har ett gäng andra tokstollar runt mig. Ni är grymma. 

Jag tror att personen känner sig som den som kastat kokosnöten i skallen på någon. Tummen upp säger jag. 

Till de som säkerligen kommer i vägen för mig ibland säger jag: 




Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Livet På En Kant

Bloggen handlar om mina sjuka idéer och konstiga tankar. Min fritid avhandlar jag med mina hästar och Vson. Ibland gästbloggar Vson. Jag är inte normal, men det är bara att läsa några inlägg så har du snart fattat konceptet.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela