Real Time Analytics

Livet På En Kant

Ibland önskar jag att jag vore normal

Publicerad 2015-05-22 00:46:53 i Tankar om att ha Livet På En Kant, Vanlig vardag,

Jag har snubblat utanför komfortzonen igen. Det är väldigt obekvämt faktiskt. Egentligen kanske det är fel att kalla det komfortzonen. På ett sätt vet jag att det jag gör är fel, men samtidigt har jag rannsakat och frågat mig själv flera gånger vad meningen var. Jag är så rädd för att såra en person. Det är av ren respekt faktiskt. Nu valde jag ändå att göra så här. Jag har fet ångest, men hoppas att den ska försvinna. 
Såra kanske är fel ord i sammanhanget. Risken är nog större att jag skulle bli klassad som knäpp, som om det inte skulle ha hänt förut. Nåväl, bara att stå kast. Jag har nog varit med om värre. 
 Efter lite mer än 30 år har jag ändå lärt mig att leva med mig själv. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Livet På En Kant

Bloggen handlar om mina sjuka idéer och konstiga tankar. Min fritid avhandlar jag med mina hästar och Vson. Ibland gästbloggar Vson. Jag är inte normal, men det är bara att läsa några inlägg så har du snart fattat konceptet.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela