Real Time Analytics

Livet På En Kant

Hästen mycket bättre idag

Publicerad 2015-05-28 22:01:39 i MB,

Idag var hon mycket bättre. Vi har en liten vända utanför boxen varje bara för att se hur hon går. Idag var nästan all hälta borta. Jag har sådan tur att veterinären som var ut i tisdags kommer och ska höra en besiktning så jag bad att få tid så hon kan titta på min häst igen. Snacka om flyt. Min förhoppning är att hon ska gå gå ut i sjukruta någon timme per dag från måndag. Det känns lite osäkert utan veterinärens tillåtelse så det här blev ju bästa lösningen. 
Jag bestämde mig också för att hon ska gå en specialsula fram. Det känns rätt och det som känns rätt brukar bli rätt. 

Vad gäller lungorna känns det fortfarande som att jag hostar sönder dem. Det här är längsta jag varit sjuk på länge. Det började ju redan förra tisdagen. 

Nu ska jag fortsätta se Game of thrones. Jag är inne på avsnitt 5 idag. 😁😁😁

Kommentarer

Postat av: Michelle Petersson

Publicerad 2015-05-29 22:42:23

Skönt att hältan minskat i alla fall. Håller tummarna för att hon ska bli bra snart :D
Kram

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Livet På En Kant

Bloggen handlar om mina sjuka idéer och konstiga tankar. Min fritid avhandlar jag med mina hästar och Vson. Ibland gästbloggar Vson. Jag är inte normal, men det är bara att läsa några inlägg så har du snart fattat konceptet.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela