Real Time Analytics

Livet På En Kant

Pratat med flera intressanta människor idag

Publicerad 2015-03-29 20:19:49 i Vanlig vardag,

Idag har jag av rena slumper träffat människor som jag haft intressanta diskussioner med. 
I morse fick en person mig att se en sak ur en helt annan vinkel. Efter mycket om och men slutade iaf min fm med ett samtal med en person som jag tänkt prata med hur länge som helst. När vi pratar insåg jag att jag har tre saker som på sätt och vis hänger ihop, som jag måste bearbeta. Det blir möte för en form av terapi. Mer än så vill jag inte gå in på här. Förändringen kan bli fenomenal för min personliga räkning. 

Sedan pratade jag med en annan person. Det var också väldigt intressant.  Mitt liv återkommer hela tiden till ledarskapsroller i oöika former. Jag kände att det här nästan behövde ett eget inlägg. 

Nej, jag har saker kvar att göra idag. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Livet På En Kant

Bloggen handlar om mina sjuka idéer och konstiga tankar. Min fritid avhandlar jag med mina hästar och Vson. Ibland gästbloggar Vson. Jag är inte normal, men det är bara att läsa några inlägg så har du snart fattat konceptet.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela