Real Time Analytics

Livet På En Kant

Glad!

Publicerad 2015-03-01 21:42:51 i Vanlig vardag,

Jag känner mig riktigt glad idag. Lite sprudlande liksom. Allt är så jäkla bra bara. Dessutom känner jag mig snyggare nu. Det är så viktigt hur man känner sig.  

Jag tänkte att jag skulle ha gjort båda stallen färdiga på morgonen, men logistiken var stört omöjlig att få till.  Min önskan hade varit att typ äta middag eller något efter jobbet, men nästa gång kan jag nog få till det. Jag tycker att en middag med en man skulle sitta på sin plats nu. 

Idag pratade jag lite om viner och jag måste faktiskt erkänna att jag varit sjukt sugen på Amarone den senaste tiden. Jag väntar liksom bara på sällskapet för att få till det. Det kommer väl.......bara och vänta lite så dyker det upp. Eller gällande män finns det just nu bara en som har en chans att få spendera tid med mig på det sättet. Ingen idé och stressa fram något, bara att glida genom livet är ju det som gäller och så även här. Ni kommer väl ihåg att jag egentligen är sjukt blyg????

Snart tänkte jag också köra paleo whole 30. Jag får se om kroppen pallar det, men det är väl bara att pröva. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Livet På En Kant

Bloggen handlar om mina sjuka idéer och konstiga tankar. Min fritid avhandlar jag med mina hästar och Vson. Ibland gästbloggar Vson. Jag är inte normal, men det är bara att läsa några inlägg så har du snart fattat konceptet.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela