Real Time Analytics

Livet På En Kant

Dags att flyga

Publicerad 2015-03-04 15:37:55 i Vanlig vardag,

Idag tog jag steget och vågade flyga. Det är liksom dags nu. Jag måste våga utmana mig själv mot mina rädslor. De är fruktansvärt löjliga då jag vet vad jag ska göra, men det gör dem inte mindre skrämmande för det. Nu är iaf steget taget och jag är på g. 

Nu blir set ridtur på Ante och motionering av Simon. Jag är sugen på att rida honom också, men för dagen är jag en fegis på det planet. 

Livet är iaf på g på många plan. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Livet På En Kant

Bloggen handlar om mina sjuka idéer och konstiga tankar. Min fritid avhandlar jag med mina hästar och Vson. Ibland gästbloggar Vson. Jag är inte normal, men det är bara att läsa några inlägg så har du snart fattat konceptet.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela