Real Time Analytics

Livet På En Kant

4 resor inplanerade

Publicerad 2015-03-31 18:35:40 i Vanlig vardag,

Ja, nu är jag igång igen. 4 resor tänker jag mig. Den ena blir kanske redan i maj. Flygresan fanns, men det var ont om hotell. Amsterdam var målet. Den var tänkt runt första helgen i maj, sedan tänkte jag mig sista som också skulle kunna passa, men det bar emot då det är elitloppet och jag har lovat att jobba då. Jag måste ju hålla det jag lovar. 

Sedan ska jag ut på vandring. Jag vet att jag är nördig, men jag tror att man måste göra vissa saker i livet. För något år sedan kom jag på att jag ville gå pilgrimsleden i Spanien. El camino. Ni kanske vet vad det är? Den kan jag tänka mig att gå själv. Vilken annan nörd tycker om sådana här resor?

Efter det blir det Falsterbo i Skåne. Alla hästmuppar Vet hur viktigt det är. 

Avslutningsvis vill jag åka tillbaka och gå i nationalparken i berchtesgaden. Det är bara SÅÅÅÅÅ vackert. 

Någonstans här måste jag klämma in att bestiga årets berg också. Det enda berget, eller alptopp, jag har kvar i Berchtesgaden är mount watzmann och ska ärligt säga att det känns lite overkill. Vid ren klättring går faktiskt min gräns, men det är ju nära till en massa andra berg där. Här vill jag faktiskt ha sällskap. Jag får se när det dyker upp någon. Är du sugen på att hänga med är det bara att googla. Naturen är to die for. Jag återkommer ikväll med en hel lunta med bilder från stället som jag har på min dator. 

Kommentarer

Postat av: tessan

Publicerad 2015-03-31 21:04:22

Kom till norge i stället!!:)

Postat av: tessan

Publicerad 2015-03-31 21:04:23

Kom till norge i stället!!:)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Livet På En Kant

Bloggen handlar om mina sjuka idéer och konstiga tankar. Min fritid avhandlar jag med mina hästar och Vson. Ibland gästbloggar Vson. Jag är inte normal, men det är bara att läsa några inlägg så har du snart fattat konceptet.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela