Real Time Analytics

Livet På En Kant

Salesday!

Publicerad 2015-06-10 17:49:09 i Vanlig vardag,

Helt spontant blev det här en salesday.
 
Nu ska jag iväg och sälja lite saker. Jag gjorde iordning beställningslistor för att kunna skriva ut, men skrivaren verkar behöva mer tid för installationen. Typiskt! Och jag behöver ha med mig datorn till jobbet. Jag har massor att göra.
 
Senare ikväll kommer det iaf upp en del som ska säljas. Jag har ju massor med nya saker på g in och måste göra plats för allt. Mitt lagerutrymme är inte direkt gigantiskt. =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Livet På En Kant

Bloggen handlar om mina sjuka idéer och konstiga tankar. Min fritid avhandlar jag med mina hästar och Vson. Ibland gästbloggar Vson. Jag är inte normal, men det är bara att läsa några inlägg så har du snart fattat konceptet.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela