Real Time Analytics

Livet På En Kant

Önskar anställa "nån"

Publicerad 2015-06-16 15:43:52 i Vanlig vardag,

Idag skulle jag verkligen behöva nån. Så otroligt tråkiga saker att göra. Papper och kvitton som ska sorteras och fixas med - booooring! Sedan försöker jag hitta en passande fakturamall. Tidigare har jag fått en serverad från den jag skickat fakturan till. Den är superenkel och helt suverän. Det är värre med de jag ska skicka själv nu. Jag borde väl tycka att det är kul. En skickad faktura betyder ju betalt för den fakturan inom kort. Jag är bara irriterad på att det inte finns en mall EXAKT såsom jag önskar att den ska se ut. 
 
Mitt nästa "problem" är att jag får beställningar medans jag försöker göra allt det här andra. Det blir mycket att hålla reda på OCH det är MYCKET roligare att fixa med nya beställningar.
Jag måste försöka styra upp så att jag får lite ordning på vilken dag jag gör vad. Jag har funderat på lite fasta dagar då jag skickar beställningar till mina leverantörer bla. Jaja, det får jag ta senare. Nu har jag ju boring moment.
 
Känner att jag låter lite gnällig, men jag vill egentligen se det som att det är ett dike jag måste hoppa över för att komma vidare på banan. Resten av hindren är mer spännande och utmanande.
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Livet På En Kant

Bloggen handlar om mina sjuka idéer och konstiga tankar. Min fritid avhandlar jag med mina hästar och Vson. Ibland gästbloggar Vson. Jag är inte normal, men det är bara att läsa några inlägg så har du snart fattat konceptet.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela