Real Time Analytics

Livet På En Kant

Beställningar hit och beställningar dit

Publicerad 2015-06-02 12:26:34 i Vanlig vardag,

Jag har så mycket beställningar nu. En fuckade up big time, men det gäller att vara kvicktänkt och lösa det på bästa sätt.. Medans jag fixade det råkade jag naturligtvis ramla på ett schabrak som var "to die for". Ja, då dog jag ju coolhetsdöden på schabraket och nu har jag dessutom råkat beställa hem ett sample av det. Herregud alltså. Ingen bild på det än. Jag har snart sedan tre paket på väg till mig. Tjoho!!!!
 
Nu måste jag försöka sälja av lite av det som kom hem. Av någon underlig anledning blev jag blockerad från en köp/säljgrupp på facebook. Kan de inte ägna sig åt att blockera folk som inte skickar det folk betalat för osv istället för mig som bara råkar få en miljard kommentarer så fort jag lägger upp något.
 
Nu ska jag ägna mig åt att lägga upp lite bilder för att sälja lite av det jag har hemma. =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Livet På En Kant

Bloggen handlar om mina sjuka idéer och konstiga tankar. Min fritid avhandlar jag med mina hästar och Vson. Ibland gästbloggar Vson. Jag är inte normal, men det är bara att läsa några inlägg så har du snart fattat konceptet.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela