Real Time Analytics

Livet På En Kant

Gårdagens äventyr

Publicerad 2015-07-10 19:39:24 i On the road, Vanlig vardag,

Här kommer bilder från gårdagens ena äventyr. 

Jag fick alltså för mig att besöka katedralen och gå de 538 trappstegen upp till toppen av tornet. 


Först gick jag lite nere och kikade runt. 






Det är något visst med fönster i kyrkor. 


Under tiden man gick upp var det "Chambers". Här är det första man gick in i b









Här är det sista. Det var läckert att stå därinne när klockan började ringa och allt gick igång. 



Utsikten var slående. 


En ensam liten växt hade hittat sig upp. 


Just på den här bilden är det inte fotat från toppen och jag kan säga att jag hade lust att spy när jag var överst. Det var sjukt högt. Skam den som ger sig. Efter en par minuter hade man vant sig. 

Vägen ner 538 trappor. 
Efter 100 trappor på vägen upp var mjölksyran total, men det släpper ju så det var bara att trampa på. 

Snygga detaljer fanns det här och var. 



Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Livet På En Kant

Bloggen handlar om mina sjuka idéer och konstiga tankar. Min fritid avhandlar jag med mina hästar och Vson. Ibland gästbloggar Vson. Jag är inte normal, men det är bara att läsa några inlägg så har du snart fattat konceptet.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela