Real Time Analytics

Livet På En Kant

Sitter i Göteborg - dagens turist-tips!

Publicerad 2015-01-30 14:50:24 i On the road, Vanlig vardag,

Nu sitter jag på plats i Göteborg. Trött som attans är jag, men det är inte konstigt då jag faktiskt bokstavligen jobbade över 300 timmar nu i januari. Jag har gjort lön och skickat faktura så jag vet med säkerhet att det är då mycket. 
Det har inte hunnit bli några foton än då batteriet dog lagom på flygbussen in till stan.  Nu bär det snart av söderut då jag känner att jag inte orkar göra någonting idag. Imorgon blir det ev Danmark, eller så strosar jag bara runt här i stan. 

Dagens viktigaste turist-tips är iaf att skaffa Göteborg city card.  Massor med rabatter och man får åka gratis kollektivtrafik. Dessutom var det gratis inträde till en massa roliga saker. På söndag tänkte jag mig universeum innan jag åker hem igen. 

Just nu sitter jag på espresso house inne i Arkaden. 




Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Livet På En Kant

Bloggen handlar om mina sjuka idéer och konstiga tankar. Min fritid avhandlar jag med mina hästar och Vson. Ibland gästbloggar Vson. Jag är inte normal, men det är bara att läsa några inlägg så har du snart fattat konceptet.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela