Real Time Analytics

Livet På En Kant

Mycket bättre idag.

Publicerad 2015-01-26 19:06:20 i Vanlig vardag,

Jag mår mycket bättre idag.  Jag måste skriva ett inlägg för mig själv om en stund. Det jag inte kan säga i ord måste jag få skriva. Det var så det började med den här bloggen. När jag sedan skrivit ned sakerna är det som att terapin är färdig.  Det här får vara sista gången jag förstör för mig själv. 
Jag ska förklara det med ord här och kom ihåg att texten i slutändan är menad som min egen terapi och endast handlar om mig. Nu måste jag jobba lite. Inlägget kommer om en timme. 

Om

Min profilbild

Livet På En Kant

Bloggen handlar om mina sjuka idéer och konstiga tankar. Min fritid avhandlar jag med mina hästar och Vson. Ibland gästbloggar Vson. Jag är inte normal, men det är bara att läsa några inlägg så har du snart fattat konceptet.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela