Real Time Analytics

Livet På En Kant

Varför gå över ån efter vatten?

Publicerad 2015-02-11 23:07:35 i Vanlig vardag,

Ja, det undrar jag. Här fixar och donar man med en massa, men sedan när man minst anar det kommer det till en. Det har ju som med attraktionslagen att göra. Ansträng dig så lite som möjligt så får du det du önskar. Det är lite det ridning handlar om. Gör ingenting, men gör samtidigt allt. Haha! Jo, lite så fungerar livet.
 
Själv jobbar jag lite (dubbelt) upp faktiskt. Jag ska sköta ett jobb samtidigt som jag jobbar med mitt andra. Vad ska man beställa och vad ska man inte beställa? Alla har olika åsikter,men personligen vill jag nog sälja saker som jag själv vill ha. Det blir liksom roligare då. =D
 
Nej, nu ska jag fortsätta. Ni får ha det så länge. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Livet På En Kant

Bloggen handlar om mina sjuka idéer och konstiga tankar. Min fritid avhandlar jag med mina hästar och Vson. Ibland gästbloggar Vson. Jag är inte normal, men det är bara att läsa några inlägg så har du snart fattat konceptet.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela