Real Time Analytics

Livet På En Kant

Så skönt att hinna göra det man ska

Publicerad 2015-02-04 16:49:05 i Vanlig vardag,

Idag var en bra dag. Jag har hunnit massor med måsten och imorgon är en helledig dag att göra sådant. Det blir skönt att beta av ångestlistan.  Nu ska det bli ordning på saker. Någonstans på vägen satte jag mig ner här och nu och fixade. 
Jag lärde mig något i somras ändå och det. Hör och nu=innan. Mär jag gjort dessa måsten kan jag i lugn och ro bestämma var livet ska ta mig vidare. Den som vill vara med får hänga på för jag tänker inte hoppa av på någon hållplats för att ni ska hänga med. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Livet På En Kant

Bloggen handlar om mina sjuka idéer och konstiga tankar. Min fritid avhandlar jag med mina hästar och Vson. Ibland gästbloggar Vson. Jag är inte normal, men det är bara att läsa några inlägg så har du snart fattat konceptet.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela