Real Time Analytics

Livet På En Kant

Ny ångestsak idag

Publicerad 2015-02-09 13:08:58 i Tankar om att ha Livet På En Kant,

Hittade en ny sak jag ska jobba med. Jag måste sluta ha ångest över vissa saker vilket betyder att jag måste sluta vara rädd för mig själv i vissa lägen. Jag jobbar ju med mig själv mycket just nu och allt som är ångest när det kommer till mig handlar om en och samma sak just nu. Jag jobbar på den och kommer att fixa den, men det tar lite tid. Snart så, mina vänner, är jag som mitt gamla vanliga jag med en massa negativa och dåliga erfarenheter i bagaget som har gjort mig till den fantastiska människa jag är idag. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Livet På En Kant

Bloggen handlar om mina sjuka idéer och konstiga tankar. Min fritid avhandlar jag med mina hästar och Vson. Ibland gästbloggar Vson. Jag är inte normal, men det är bara att läsa några inlägg så har du snart fattat konceptet.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela