Real Time Analytics

Livet På En Kant

När man har en Anthrax....

Publicerad 2015-02-04 11:36:46 i Vanlig vardag,

Vet ni vad det värsta jag mockat ur Antes box är????

Jo, det var gången när han "stulit" en vaccinationsflaska ur en veterinärs flaska. Fatta hur illa det hade kunnat gå. Han är hopplös. I natt har han sugit in en påse spån i boxen. För ett tag sedan åt han upp en tumme på en vante. Listan kan göras lång. Han har även stulit bananer jag hade i en ryggsäck en gång och dragit loss pälskragen på min 3500 kronors dunjacka. Hopplös, men man inte annat än älska honom. 



Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Livet På En Kant

Bloggen handlar om mina sjuka idéer och konstiga tankar. Min fritid avhandlar jag med mina hästar och Vson. Ibland gästbloggar Vson. Jag är inte normal, men det är bara att läsa några inlägg så har du snart fattat konceptet.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela