Real Time Analytics

Livet På En Kant

Mysdag i stallet med Hugo-make over!

Publicerad 2015-02-12 19:57:50 i Vanlig vardag,

Ante fick en ny grimma. Det här är en sample som jag fått hem från en tillverkare. Ante älskade den. Kolla bara hans ögon. Varje gång jag skulle ta ett foto posade han till det ordentligt. Han är verkligen one of a kind i personlighet.
 
Sedan var det dags för Simons tur. Han fick pannband som han passar perfekt i. Han kommer bli skitsnygg i den blå färgen med guldinslagen. Han gjorde sig ju inte alls lika bra i grimman som Ante och gissa om Ante blev skitsur. Haha!
 
Sedan var det dags för Hugos tur. Han fick inget idag. Vi övade på att ha täcket på oss igen. Idag kunde jag faktiskt knäppa det och han hade det på i boxen. Han är verkligen en liten prins. Jag märkte idag att han blivit lite smalare, men jag tror det beror på att de är fler i hagen och han är lägst i rang. Jag får lägga på honom lite kraftfoder tror jag. Hugo såg iaf så skruttig ut att jag bestämde mig för en liten make over.
 
De här två ovan och nedan är ju före-bilderna då.
 
 Och här kommer efter-bild. Gör inte lite manklippning stor skillnad ändå?
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Livet På En Kant

Bloggen handlar om mina sjuka idéer och konstiga tankar. Min fritid avhandlar jag med mina hästar och Vson. Ibland gästbloggar Vson. Jag är inte normal, men det är bara att läsa några inlägg så har du snart fattat konceptet.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela