Real Time Analytics

Livet På En Kant

Min dejt

Publicerad 2015-02-27 22:01:38 i Vanlig vardag,

Ja, det känns alltså som om jag ska på dejt. Det är inte alls så ingen alls är inplanerad faktiskt. Däremot kom jag på att det är så jätteviktigt att jag snyggar till mig. Tänk att en person för första gången fått mig att känna det som att jag måste fixa till mig. Tänk alltså!!

Jag tänker bara på hur jag var tvungen att hålla igen tidigare för att jag "lovat" att träffa en annan när jag känner sådan fysisk och mental attraktion för den här personen. Tjoho! Det är ju meningen att man ska vara med den personen man känner såsom jag gjorde, inte någon annan. 

Nej, nu blir det snart sängen. Kvällen spenderades ju med Ante och Simon, mina små guldpojkar. 


Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Livet På En Kant

Bloggen handlar om mina sjuka idéer och konstiga tankar. Min fritid avhandlar jag med mina hästar och Vson. Ibland gästbloggar Vson. Jag är inte normal, men det är bara att läsa några inlägg så har du snart fattat konceptet.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela