Real Time Analytics

Livet På En Kant

Livet biter mig i arslet!

Publicerad 2015-02-10 20:10:16 i Vanlig vardag,

Det kommer nog inte bli så mycket skrivet på några dagar. Mycket jobb.....

Jag har bokat möte med en redovisningsbyrå nästa vecka, men funderar på om jag ska ta en annan. Nu känner jag att jag har lite krav och att det verkligen ska passa mig. Jag vet egentligen EXAKT vad jag vill ha. Det måste vara ganska övergripande och täcka alla 4 bitar som jag planerar att ha i verksamheten. 

Nåväl, det löser sig nog. Jag har ju sagt att den sista mars är sista dagen i mitt gamla liv och jag kan inte säga annat än att livet biter mig i arslet just nu, men det är ju bra. Jag slipper jobba för att lösa mina problem som jag haft. Tummen upp för livet. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Livet På En Kant

Bloggen handlar om mina sjuka idéer och konstiga tankar. Min fritid avhandlar jag med mina hästar och Vson. Ibland gästbloggar Vson. Jag är inte normal, men det är bara att läsa några inlägg så har du snart fattat konceptet.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela