Real Time Analytics

Livet På En Kant

LCHF-kost, jo, just det.

Publicerad 2015-02-13 14:15:35 i Vanlig vardag,

Jag gjorde ett LCHF-recept igår. Jag har ju som prövat det förut och kommit fram till att det verkilgen är HELT fel för mig. Tydligen lär jag mig inte. Jag mådde akut sjukt dåligt och kunde inte ens äta upp maten. Jag får nog hålla mig till min paleo-kost, även om jag fuskar typ varje dag. Haha!
Nåväl, jag börjar återgå mer och mer till Paleo till 100 procent så snart är jag väl på banan igen. Det börjar kännas onödigt med fuskandet och jag äter ju redan det mesta paleo. Enklaste sättet är ju att låta kroppen själv bestämma och jag mår ju överlägset av min egen mat. 
 
Nu blir det jobb. Jag tog en extra helg. Den kommer att ge schysst klirr i kassan så jag känner mig nöjd. Helgens arbete skulle kunna täcka upp en veckas semester så jag ska inte klaga. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Livet På En Kant

Bloggen handlar om mina sjuka idéer och konstiga tankar. Min fritid avhandlar jag med mina hästar och Vson. Ibland gästbloggar Vson. Jag är inte normal, men det är bara att läsa några inlägg så har du snart fattat konceptet.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela