Real Time Analytics

Livet På En Kant

Hästarna har flyttat

Publicerad 2015-02-25 22:45:38 i Vanlig vardag,

Idag har hästarna fått nya pjuks sedan begav vi oss iväg. Simon hade väl ingen lust att kliva på först, men jag talade om att vi bara skulle flytta med Ante och inte säljas. Det gjorde att han snällt klev in i "lådan".  
De tyckte väl att det var sisådär att komma till ett nytt ställe utan att ta sight seeing. Jag måste komma ihåg att visa dem runt på hela anläggningen, annars kommer Ante att göra det själv endera dagen. 

Jag är sjukt trött nu. Luften liksom gick ur mig. Imorgon är transporten uthyrd och på fredag kommer hästarna som har hyrt mina boxar så det var liksom ingen dag att flytta på. 

Imorgon blir det nog inga bilder då vi har möte i gamla stallet+att jag måste städa ur boxarna. Ni får hålla er till fredag eller lördag helt enkelt. 

Nu ligger jag och tar ett välförtjänt bad och sedan blir det sängen för min del. Imorgon blir det att kliva upp tidigt då jag bestäm möte redan kl 8. Jag insåg häromdagen hur skeva tider jag har då jag ff tyckte det var tidig morgon kl 10.30. Måste bli ordning på mig. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Livet På En Kant

Bloggen handlar om mina sjuka idéer och konstiga tankar. Min fritid avhandlar jag med mina hästar och Vson. Ibland gästbloggar Vson. Jag är inte normal, men det är bara att läsa några inlägg så har du snart fattat konceptet.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela