Real Time Analytics

Livet På En Kant

Lycka är att kinashoppa

Publicerad 2015-04-29 23:15:49 i Vanlig vardag,

Idag fick jag en av de saker jag beställde för två veckor sedan. Det var mitt nya mobilfodral. Blingigt värre men I just löööööv it! Jag fick en avi om att jag har mina läderskor att hämta också. Ska bli spännande att se vad det är. Jag har aldrig beställt skor själv förut, men vet andra som har. Mobilfodralet kostade "hela" 26:-, men då var det ju ett extrafint. Skorna var mer exklusiva och kostade hela 85-90:-. Älskar kinashoppning. Du borde pröva du med.  Nu väntar bara på mina fina smycken jag köpt. Är jag nöjd med sakerna blir det till att köpa mer saker. Har redan spanat en del. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Livet På En Kant

Bloggen handlar om mina sjuka idéer och konstiga tankar. Min fritid avhandlar jag med mina hästar och Vson. Ibland gästbloggar Vson. Jag är inte normal, men det är bara att läsa några inlägg så har du snart fattat konceptet.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela