Real Time Analytics

Livet På En Kant

Idag ska bli en bättre dag

Publicerad 2015-04-05 10:50:46 i Vanlig vardag,

Jag kände mig som en ny människa när jag vaknade. Idag ska bli bättre. 

Jag ska åka ut till stallet och njuta lite av dagen innan jag börjar jobba. Hästarna har fått vila lite ett tag. Jag hade hoppats att kiropraktorn som jag vill ha till både Ante och Simon skulle ha ringt och bokat tid i onsdags, men han ringde aldrig upp. Sjukt irriterande! Hade det inte varit för att jag just vill använda mig av honom hade jag ringt ngn annan. Nu tror jag att det bara är han som kan hjälpa och då vill jag ha just honom. Jag får väl göra ett nytt försök.

Annars längtar jag bara till nästa helg när jag är ledig. Det ska bli såååå skönt! 
Få se vad jag hittar på. 😃

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Livet På En Kant

Bloggen handlar om mina sjuka idéer och konstiga tankar. Min fritid avhandlar jag med mina hästar och Vson. Ibland gästbloggar Vson. Jag är inte normal, men det är bara att läsa några inlägg så har du snart fattat konceptet.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela