Real Time Analytics

Livet På En Kant

Aprilsemester!

Publicerad 2015-04-02 17:04:08 i Vanlig vardag,

Jag funderar seriöst på att fly livet i några dagar i april. Jag behöver semester. 

Resmålen jag hittade var 

Göteborg (3:e gången gillt i år)
Amsterdam
Rom
London
Köpenhamn 
Berlin

Ja, det fanns några till också. Jag har bara att välja på nästa helg 10-12 eller 23-26. Jag ska kolla lite mer biljetter innan jag kör på något. Känner jag mig själv rätt kan jag lika gärna komma på att jag ska jobba mitt i alltihop också. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Livet På En Kant

Bloggen handlar om mina sjuka idéer och konstiga tankar. Min fritid avhandlar jag med mina hästar och Vson. Ibland gästbloggar Vson. Jag är inte normal, men det är bara att läsa några inlägg så har du snart fattat konceptet.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela