Real Time Analytics

Livet På En Kant

Spännande med online-jobb!

Publicerad 2014-09-05 14:45:16 i Vanlig vardag,

Det är asnice att ha onlnie-jobb, tills den ena servern lägger ner. Man är ju liksom beroende av att det fungerar på alla fronter, men, men, det blir nog bra. 
 
Livet går upp och det går ner. 
 
Jag hoppas ha det "fasta" jobbet här färdigt under helgen. Det skulle innebära lite trygghet annars funderar jag på att söka lite jobb i Norge. Norge är så praktiskt när det är så bra betalt. Det blir liksom enkelt då. Målet är ju rakt framför mig, men allteftersom livet har sin gälla gång förändras det. Hästarna till exempel. De lär vara 4 st snart.... =( Man kan liksom inte ha kvar hästar som har ont någonstans. Det känns lite surt, men det gäller att se saker klart. Man kan inte vara Gud, annat än när man måste bestämma att vissa ska få äta gräs på andra ängar än de som är på våran jord.
 
Nej, nu hoppas jag att servern är igång igen så jag kan fortsätta jobba.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Livet På En Kant

Bloggen handlar om mina sjuka idéer och konstiga tankar. Min fritid avhandlar jag med mina hästar och Vson. Ibland gästbloggar Vson. Jag är inte normal, men det är bara att läsa några inlägg så har du snart fattat konceptet.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela