Real Time Analytics

Livet På En Kant

Snart dags för resa igen

Publicerad 2014-09-10 13:50:28 i Vanlig vardag,

Nu är det snart dags för en liten resa igen. Jag tror det här kan bli bra ändå. Ibland är det som att allt faller på rätt plats bara. Jag har auktionerat ut lite saker så packningen ska väga mindre. Några saker har jag inte ens lagt ut till försäljning än, men det kommer det också.
Nu ska jag iaf äta lite lunch, vänta på att de ska höra av sig från jobbet jag sökte och sedan fortsätta uppdatera shoppen. Det var bara såååå mycket jobb att lägga ut de nya sakerna.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Livet På En Kant

Bloggen handlar om mina sjuka idéer och konstiga tankar. Min fritid avhandlar jag med mina hästar och Vson. Ibland gästbloggar Vson. Jag är inte normal, men det är bara att läsa några inlägg så har du snart fattat konceptet.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela