Real Time Analytics

Livet På En Kant

Nu kör jag all-in! Segra eller dö är konceptet.

Publicerad 2014-09-16 21:22:44 i Målmedvetenhet,

 
Något hände på vägen. Det är ju bara att inse att jag faktiskt älskar min tillverkare. Så tillvida att han är grym på att tillverka. Nu har jag återigen lyckas köpa på mig en massa saker att sälja. Det här blir liksom bara bättre och bättre. Ju mer jag jobbar, desto lyckligare blir jag och desto roligare blir det. Mina kunder sporrar mig till att göra ännu bättre jobb. Hitta ännu roligare saker att sälja. Oh my God - I love this!

Här kommer en del av det senaste paketets innehåll.
Förutom det här kommer det boots, benskydd med bling osv. Life rules!
 
Jag är sjuuuuukt nöjd med Sverige-schabraket. =D
 
 
 
 
 
 
 
Och så avslutar vi med ett par blingiga sporr-remmar. =)
 
 
Vad tror ni, kommer det inte att bli storslagen succe?

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Livet På En Kant

Bloggen handlar om mina sjuka idéer och konstiga tankar. Min fritid avhandlar jag med mina hästar och Vson. Ibland gästbloggar Vson. Jag är inte normal, men det är bara att läsa några inlägg så har du snart fattat konceptet.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela