Real Time Analytics

Livet På En Kant

Massor att göra

Publicerad 2014-09-17 09:29:49 i Vanlig vardag,

Nu blev det helt plötsligt massor att göra. Idag ska det packas, skicka de sista paketen behöver jag göra och sedan blir det massor med arbete vid datorn. Det dåiga med att arbeta vid datorn är att man inte direkt blir smal. Det är tur att jag tycke rom att gå. Å andra sidan fick jag extremt mycket motion tidigare och när jag tittar på bilderna och ser hur jag ser ut sedan dess ser jag ut som ett lik.
 
Nu ska jag iaf ta morgonens promenad. Halvvägs på promenaden stannar jag och köper en cappucino. Det är jag värd.
 
Igår lyckades jag med något väldigt bra. Det här kommer att bli toppenbra i slutändann.
 
Det är liksom bara att köra. Allt händer av en mening. Det bara är så.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Livet På En Kant

Bloggen handlar om mina sjuka idéer och konstiga tankar. Min fritid avhandlar jag med mina hästar och Vson. Ibland gästbloggar Vson. Jag är inte normal, men det är bara att läsa några inlägg så har du snart fattat konceptet.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela