Real Time Analytics

Livet På En Kant

Känns som att jag vill ge upp!

Publicerad 2014-09-07 10:03:15 i Vanlig vardag,

Jag har lust att stoppa huvudet ner i sanden och ge upp. Det känns alltid som att jag står på andra sidan av bron och inte kan gå över. Det är lite som att det är en hängbro och jag kan gå över, men samtidigt inte.
Nu sitter jag iaf här och funderar. Väg 1 eller väg 2?
Ingen av dem är att ge upp utan det är två vägskäl jag kommit till. Jag har inte sett ett 3:e än och jag vet inte när jag hittar det. eller om det ens finns. Jag vet bara att jag behöver välja ett av dem.





Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Livet På En Kant

Bloggen handlar om mina sjuka idéer och konstiga tankar. Min fritid avhandlar jag med mina hästar och Vson. Ibland gästbloggar Vson. Jag är inte normal, men det är bara att läsa några inlägg så har du snart fattat konceptet.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela