Real Time Analytics

Livet På En Kant

Hopptävling!

Publicerad 2014-09-06 11:11:52 i Vanlig vardag,

Lite inspirationskälla behövs nu och en tur till en hopptävling ligger på schemat. Jag lovar att det blir lite bilder från tävlingen.

Jag ska även titta på stallplats här.
Här vet jag att det inte finns någon lägenhet att hyra, men det här stället skulle vara toppenbra att ha häst på då de har tävlingar i princip varje helg året runt.
Nåväl, liten sightseeing dit blir iaf trevligt.
Jag återkommer med update.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Livet På En Kant

Bloggen handlar om mina sjuka idéer och konstiga tankar. Min fritid avhandlar jag med mina hästar och Vson. Ibland gästbloggar Vson. Jag är inte normal, men det är bara att läsa några inlägg så har du snart fattat konceptet.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela