Real Time Analytics

Livet På En Kant

Ett annat liv

Publicerad 2014-09-05 16:24:54 i Vanlig vardag,

Nu ska jag åka hem från dagens arbetspass. Det är dags att fixa till middagen så ett stopp på affären innan jag kommer hem. Jag hoppas att jag inte gör bort mig som sist. Hur skulle jag kunna veta att man skulle väga frukten och sätta på en lapp. När jag sedan springer bort till frukten, medan hela kön nu glor på mig, och jag ändå inte lyckas få ut prislappen med alla bananer liggandes i skålen gjorde ju inte saken bättre.
Kön hann dessutom bli betydligt längre än den var från början.
 
Jag lär sitta här fler gånger och jobba. Alla andra sitter ute medan jag sitter inne, man ser och hör lite människor medan man ändå har ro att jobba. Det här var suveränt. 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Livet På En Kant

Bloggen handlar om mina sjuka idéer och konstiga tankar. Min fritid avhandlar jag med mina hästar och Vson. Ibland gästbloggar Vson. Jag är inte normal, men det är bara att läsa några inlägg så har du snart fattat konceptet.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela