Real Time Analytics

Livet På En Kant

Det perfekta jobbet!

Publicerad 2014-09-13 18:20:46 i Vanlig vardag,

Har ni någonsin känt känslan av det perfekta jobbet när ni läser en jobbannons? Det hände mig precis. Vad enkelt det blev att skriva det där personliga brevet när man skriver om något man faktiskt brinner för. Jobbet var exakt det jag letat efter. Det låg bara i en annan kategori än de jag letat innan. 
Naturligtvis har jag sökt det redan. Faktum är att jobbet ligger i Stockholm och ja, om jag får det tänker jag fan komma tillbaka. Jag grät nästan när jag läste arbetsbeskrivningen. Det här kan bli så bra, så bra, så bra. Det ger mig även en möjlighet att fortsätta med mina älskade blingelinge-träns osv. 
Nu ska jag bara lösa resten. Stockholm var ju inte riktigt tanken och jag vill egentligen bo någon annan stans.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Livet På En Kant

Bloggen handlar om mina sjuka idéer och konstiga tankar. Min fritid avhandlar jag med mina hästar och Vson. Ibland gästbloggar Vson. Jag är inte normal, men det är bara att läsa några inlägg så har du snart fattat konceptet.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela