Real Time Analytics

Livet På En Kant

Attraktionslagen is da shit!

Publicerad 2014-09-04 12:52:54 i Vanlig vardag,

Nu har jag rott i land mitt första jobb-kontrakt. Visserligen är det inte på så många timmar att det täcker ett heltidsarbete, men ÄNDÅ, det är en början och en början brukar leda till flyt. 
 
Idag ska dagen ägnas åt att få till en webshop då jag har förfrågningar från Österrike om att köpa produkter, men de ville vänta tills webshopen var uppe.
 
Jag känner mig redan internationell som har en stamkund från Norge. Tjoho! De har gjort sin andra order nu och två order inom loppet av en vecka då är man stammis. Haha!

Nu åter till webshoppen och arbetet med att fixa den färdig. I början kommer den bli lite tacky med ett .tictail.com-namn, men det får bli så. För er som vill tjuvkika under dagen är adressen http://horsego.tictail.com/
 
Nu ska här säljas saker..... =D

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Livet På En Kant

Bloggen handlar om mina sjuka idéer och konstiga tankar. Min fritid avhandlar jag med mina hästar och Vson. Ibland gästbloggar Vson. Jag är inte normal, men det är bara att läsa några inlägg så har du snart fattat konceptet.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela