Real Time Analytics

Livet På En Kant

1,5 timmes powerwalk

Publicerad 2014-09-07 17:57:06 i Vanlig vardag,

jag körde en powerwalk idag, på 1,5 timme. Det kändes bara som en uppvärmning, men det fick hjärnan på bättre tankar. Jag har nu sökt 4 jobb och har några till jag är sugen på att söka.

Ett jag är sugen på att söka ligger i Schweiz. Jag vet inte varför jag alltid dras till det landet. Kanske är det för att deras löner får Norges att se låga ut. Jag har även sökt i Norge och Tyskland. Nu. efter att ha varit här i en vecka känner jag att jag vill ha lite mer buffert. Det enda jag har lite ångest över är en deadline som går ut den sista oktober. Hmm.... jag kommer nog på något....

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Livet På En Kant

Bloggen handlar om mina sjuka idéer och konstiga tankar. Min fritid avhandlar jag med mina hästar och Vson. Ibland gästbloggar Vson. Jag är inte normal, men det är bara att läsa några inlägg så har du snart fattat konceptet.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela