Real Time Analytics

Livet På En Kant

När livet jävlas!

Publicerad 2014-10-21 23:59:43 i Vanlig vardag,

Just nu känns allt bara förjävligt. Livet liksom suger.
 
Det är liksom bara att tänka att det löser sig. På ett eller annat sätt gör det ändå det i slutändan. Jag måset sätta mig ner, andas, se bästa lösningen och ta den. Jag har levt liknande förut. Jag vet att jag kan. 
 
Jag har iaf lärt mig att jag måste vara noggrannare med mina urval. Hur jag väljer och vad jag gör. Den här gången har iaf hjälpd dykt upp från oväntat håll. Det är super. Nu ska jag bara lösa resten.
 
Det kommer, det vet jag. 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Livet På En Kant

Bloggen handlar om mina sjuka idéer och konstiga tankar. Min fritid avhandlar jag med mina hästar och Vson. Ibland gästbloggar Vson. Jag är inte normal, men det är bara att läsa några inlägg så har du snart fattat konceptet.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela