Real Time Analytics

Livet På En Kant

Iväg på säljmöte

Publicerad 2014-10-21 14:00:34 i Vanlig vardag,

Nu ska jag iväg på säljmöte. Jag känner mig måttligt förberedd, men det får vara så. Jag kommer att vara sjukt nervös, men jag tror det blir bra. 
 
Jag kan inte få mer än ett nej på det jag ska sälja in. För det här mötet kommer jag ta med mig schabrak, sporr-remmarna och lite andra roliga saker. Jag hoppas på den här butiken. Det skulle vara sjukt coolt. När jag varit här på möte ska jag boka in några fler. Det här kommer nog att bli bra. Min förhoppning är att någon som ska till Globen vill köpa in för jag har så många förfrågningar om personer som vill handla där. Det här kommer nog att bli bra i slutändan.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Livet På En Kant

Bloggen handlar om mina sjuka idéer och konstiga tankar. Min fritid avhandlar jag med mina hästar och Vson. Ibland gästbloggar Vson. Jag är inte normal, men det är bara att läsa några inlägg så har du snart fattat konceptet.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela