Real Time Analytics

Livet På En Kant

Och hur länge kommer det här att hålla?

Publicerad 2014-11-17 11:11:02 i Vanlig vardag,

Livet suger ibland. Jag har nu efter en vecka i stall så ont att jag knappt kom upp ur sängen igår. Nu på morgonen fick jag knappt upp datorn, alltså jag kunde inte fälla upp skärmen på laptopen. Det suger, det är liksom inte normalt. 
Nåväl. Bara att tänka om lite igen. Jag löser det. På något sätt.
 
Jobbet jag provjobbade på igår öppnar upp för så mycket nya möjligheter och det känns bara så kul.
 
Nu ska jag kliva upp och äta frukost. Jag har hittat ett nytt supergott glutenfritt bröd. Tänk att jag inte har ätit bröd som känns "vanligt" på över ett och ett halvt år nu. Fatta! Inte en enda gång. Det finns glutenfria bröd, men de är annorlunda. Det här var som ett vanligt bröd.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Livet På En Kant

Bloggen handlar om mina sjuka idéer och konstiga tankar. Min fritid avhandlar jag med mina hästar och Vson. Ibland gästbloggar Vson. Jag är inte normal, men det är bara att läsa några inlägg så har du snart fattat konceptet.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela