Real Time Analytics

Livet På En Kant

När man aldrig är i stallet

Publicerad 2014-11-08 15:35:40 i Vanlig vardag,

Det har nu gått snart 5,5 månad utan att jag har levt stall-liv. Jag har faktiskt aldrig varit utan så länge. Intressant är det iaf att alltid vara ren och lukta gott. En annan sak jag har upptäckt är att naglarna hinner bli långa och det är (nästan) aldrig skit under dem. Nåväl, snart är friden slut.
 
Nu är det dags för hästliv på en ny nivå. Det här ska bli intressant. Jag hade ju för avsikt att vara utan helt, men så blir det inte nu. Skit är att det är kallt som fan i detta land, men det kommer också att bli ett minne blott, även om jag får stå ut en stund till.
 
Ha det gött!

Nu ska jag åka och jobba. Jag var ren innan och nu efter en dusch är jag ännu renare. Det är otroligt skönt faktiskt. =D

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Livet På En Kant

Bloggen handlar om mina sjuka idéer och konstiga tankar. Min fritid avhandlar jag med mina hästar och Vson. Ibland gästbloggar Vson. Jag är inte normal, men det är bara att läsa några inlägg så har du snart fattat konceptet.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela