Real Time Analytics

Livet På En Kant

Livet är intressant!

Publicerad 2014-11-23 14:12:26 i Vanlig vardag,

Jag fattar inte hur jag har levt i alla år. Hur har jag orkat?


Jag börjar förstå nu varför jag blev sjuk. Kroppen pallar liksom inte hur mycket som helst. Det är inte heller bra att vara halv arbetsnarkoman och få tillfredställelsen som jag antar att de som tex spelar får av att istället arbeta. 

Jag måste lära mig att vara ledig och koppla av. Mitt halvårs stressfria liv har lärt mig massor.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Livet På En Kant

Bloggen handlar om mina sjuka idéer och konstiga tankar. Min fritid avhandlar jag med mina hästar och Vson. Ibland gästbloggar Vson. Jag är inte normal, men det är bara att läsa några inlägg så har du snart fattat konceptet.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela