Real Time Analytics

Livet På En Kant

Torsdag 8/5, som en dag när saker avslutas

Publicerad 2014-05-07 23:20:20 i Vanlig vardag,

Japp, torsdag den 8:e maj 2014 är lite som ett avslut på denna tid. Det kommer att hända något väldigt roligt och jag ska försöka ta lite foton från denna sjukt roliga dag. Det är helt stört det jag nu ska göra. Har ni tur kanske jag uppdaterar löpande under dagen. ALLA jag pratat med om detta har skrattat och tyckt att det är helt sjukt. Hahaha! Nu ska det iaf bli av.
 
Ni kommer att älska det som händer ni också.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Livet På En Kant

Bloggen handlar om mina sjuka idéer och konstiga tankar. Min fritid avhandlar jag med mina hästar och Vson. Ibland gästbloggar Vson. Jag är inte normal, men det är bara att läsa några inlägg så har du snart fattat konceptet.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela