Real Time Analytics

Livet På En Kant

Stallstädningen börjar lida mot sitt slut

Publicerad 2014-05-29 19:11:42 i Vanlig vardag,

Vi var verkligen ett bra team på att städa stall, jag och min mamma. Kan det vara så att vi gjort det förr???
Vi gjorde seriöst färdigt hälften på bara en dag. Det är sjukt bra. Vi pratar alltså att 3 av 7 boxar är HELT färdiga och då har vi även tömt dem.

Imorgon har vi mer tid så det ser bra ut.



Jag kunde inte göra ett dåligt jobb så det blir städat som att jag själv skulle målat efteråt. Lite stolthet har man trots allt. :-)

På vägen till jobbet började jag nästan gråta. Tänk att den här tiden är på väg mot sitt slut nu. Det ska bli så skönt!!!! Jag har ett antal mål inför livet jag önskar leva från hösten.

En sak jag lärt mig senaste tiden är att allt blir precis som det ska.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Livet På En Kant

Bloggen handlar om mina sjuka idéer och konstiga tankar. Min fritid avhandlar jag med mina hästar och Vson. Ibland gästbloggar Vson. Jag är inte normal, men det är bara att läsa några inlägg så har du snart fattat konceptet.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela