Real Time Analytics

Livet På En Kant

Nu är alla hästar på plats!

Publicerad 2014-05-28 20:59:39 i Vanlig vardag,

Det här med att köra häst tog verkligen hela dagen. Jag är glad att hästarna var så lättlastade. Ante och Simon tog väl totalt 2 minuter. Då vill jag tillägga att jag aldrig lastat Simon innan. Ante såg liiiite tjurig ut först, men han var rätt lättövertalad att gå in. Han har ju inte åkt sedan förra sommaren.
MB gick in som vanligt snällt och lätt. Hoppan hade jag i grimskaft bredvid samtidigt och hon gick raka vägen in hon också. Jag tycker att hon är fantastisk som har gått från att ha varit rädd bara av att det stått en transport på gårdsplanen till att gå in som om hon aldrig gjort annat.
Sist åkte Grålle-pålle och hon var lika lätt att lasta hon.
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Livet På En Kant

Bloggen handlar om mina sjuka idéer och konstiga tankar. Min fritid avhandlar jag med mina hästar och Vson. Ibland gästbloggar Vson. Jag är inte normal, men det är bara att läsa några inlägg så har du snart fattat konceptet.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela