Real Time Analytics

Livet På En Kant

Många konstiga saker har hänt senaste tiden

Publicerad 2014-05-22 11:21:00 i Vanlig vardag,

Ibland är det så att äpplet helt plötsligt trillar från trädet och man förstår vem som är vem.

Senaste tiden, sedan jag bestämde mig för att flytta, har det hänt en massa saker som gör att man helt plötsligt förstår. Allt blir klart i sådant som tidigare har varit konstigt. Jag har egentligen inte lagt någon mer energi på dessa saker utan låtit saker bara vara. Nu förstår jag plötsligt allt och hur saker har kommit sig. Nåväl, snart är denna konstiga plats med underliga saker ett minne blott. Andra får jobba vidare och vem vet, kanske nästkommande lyckas med det jag önskade mig och det skulle ju vara mer än toppen. Jag letar annat i livet och vad som än har eller hade hänt hade jag valt att göra samma sak. Jag hade valt att flytta. Opåverkbara saker är det som har gjort mig att ta steget. Först kändes det vågat, men nu bara självklart och helt rätt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Livet På En Kant

Bloggen handlar om mina sjuka idéer och konstiga tankar. Min fritid avhandlar jag med mina hästar och Vson. Ibland gästbloggar Vson. Jag är inte normal, men det är bara att läsa några inlägg så har du snart fattat konceptet.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela