Real Time Analytics

Livet På En Kant

I en annan del av Oslo

Publicerad 2014-05-18 17:29:17 i Vanlig vardag,

Jag fick inte checka in på en gång närjag kom till hotellet så jag tog en liten vända på stan. Av någon outgrundlig anledning lyckades jag kliva rakt in i ett turistnäste. Akers festning heter det. Jag var bara ute på en liten promenad och det här var vad jag klev rakt in i. Snacka om läckert!
 
Nu ska jag iväg en sväng och titta på några ställen där jag kan söka jobb. Det ska bli intressant. På muppstället jag var på tidigare dagar saknade jag vita dukar och lite klass. Det är det jag kommer att leta efter nu, högre standard. Det är mer min stil än något halvsjaskigt. Tiden känns lite knapp, men om jag planerar ordentligt ska jag nog få ihop det här till något bra. Senare ikväll ska jag skicka in ansökningar till lämpliga ställen. Fler bilder utlovas.
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Livet På En Kant

Bloggen handlar om mina sjuka idéer och konstiga tankar. Min fritid avhandlar jag med mina hästar och Vson. Ibland gästbloggar Vson. Jag är inte normal, men det är bara att läsa några inlägg så har du snart fattat konceptet.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela