Real Time Analytics

Livet På En Kant

Hittade en djävul som blottade sin penis

Publicerad 2014-05-18 22:18:41 i Vanlig vardag,

Jag var på en liten vandring genom "byn" som de kallar Oslo. Vi har också byar i Sverige. Nåväl. Tror ni inte jag stötte på självaste djävulen?
Här står han helt ståndaktigt. Behöver vi inte en djävul i Kungsträdgården också?
 
Jag undrar lite hur arkitekten tänkte när han satte ett extremt modernt hus bredvid det vackra gamla huset. 
 
'
Det här är Stortinget
 
 
Grand Hotel. Otroligt vacker byggnad som inte alls framhävs i den här bilden.
 
Här är en bild från Aker brygge. I bakgrunden ser ni Aker festning som jag besökte tidigare under dagen.
 
 
Rådhuset, en otroligt ful byggnad.
 
Nobels fredshus
 
 
 
 
Den juridiska fakulteten i Oslo.
 
 
Statyer bakom Nationaltheatret.
 
 
Djävulen igen. HAHAHAHA!!!!!

Kommentarer

Postat av: Torre

Publicerad 2014-05-18 23:53:54

Djävulen har en konstig penis, en liten kula längs ut.
Betyder det något särskilt?
"Undrande medborgare"

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Livet På En Kant

Bloggen handlar om mina sjuka idéer och konstiga tankar. Min fritid avhandlar jag med mina hästar och Vson. Ibland gästbloggar Vson. Jag är inte normal, men det är bara att läsa några inlägg så har du snart fattat konceptet.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela