Real Time Analytics

Livet På En Kant

Det är nästan för bra för att vara sant

Publicerad 2014-05-30 11:00:59 i Vanlig vardag,

men vet ni vad? Det ÄR sant!

Det här är så sjukt. En av anledningarna till den kommande "stora" flytten är ju att jag insåg att jag vill rida och tävla igen och den bästa möjligheten är inte i Sverige. Alltså bestämde jag mig för att flytta. Det var liksom nu eller aldrig. Alternativet var att lägga ned helt med hästar och det var jag inte beredd att göra.
Något som jag sett som ett problem var att hitta tränare. Jag som är kräsen som attans och har två tränare jag kan säga duger insåg att det skulle bli svårt i ett nytt land. Det är här det sjuka kommer in i bilden. En av dessa två har tammetusan flyttat också. Jag kommer alltså att kunna träna för en av dessa två nära hem. Hur bra är inte det här? Ibland är det verkligen meningen att vissa saker ska ske. Jag säger då det. Livet tar en alltid åt rätt håll.
Det här är egentligen nummer två av dessa, MEN om jag ser till de tävlingsmässiga resultaten är han överlägset den bästa av alla jag tränat för. Förstår ni hur viktigt och stort det här är för mig?

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Livet På En Kant

Bloggen handlar om mina sjuka idéer och konstiga tankar. Min fritid avhandlar jag med mina hästar och Vson. Ibland gästbloggar Vson. Jag är inte normal, men det är bara att läsa några inlägg så har du snart fattat konceptet.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela